روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

واسه اونکه دنیاش از این دنیا بیشتر می ارزه

نه سایه ای بر خاک

نه ردی در آسمان.

راز ها ناگفتنی اند:

خواب آن پرنده ی )شاید هم فرشته (یک بال بوده ام

که تنها

در آب

پرواز می کند.

 واسه اونکه حرف هاش یه دنیا می ارزه

 تاتا

درس شیرین جمله سازی

چند ساله که یه جورایی بودم

دائما منتظر یه چیزی بودم اما نمی دونستم چی .

دائما دنبال یه چیز می گشتم اما نمی دونستم چی .

دائما دوست داشتم یه اتفاقی برام بیافته اما نمی دونستم چه اتفاقی.

دائما از یه دردی رنج می کشیدم اما حتی نمی دونستم  کجام درد می کنه

حالا فهمیدم چیه .

درد بودنمه

حالا یه سوال از تو دارم :

اگه بهت بگم با

 اشک ,غم,لحظه پایان,درد بودن

یه نکته ,جمله ,شعر,داستان کوتاه و... بگو

 چی میگی؟

 درد بودن

تاتا

 

تنها درسی که زندگی خوب یادم داد!

یادم دادکه ... که تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند کسی است که به من می گوید: تو مرا شاد کردی
یادم دادکه ... که مهربان بودن، بسیار مهم تر از درست بودن است
یادم دادکه... که همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم
یادم دادکه ... که مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد، همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم
یادم دادکه... که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی
یادم دادکه ... که پول شخصیت نمی خرد
یادم دادکه... که خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید. پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم
یادم دادکه ... که چشم پوشی از حقایق، آنها را تغییر نمی دهد
یادم دادکه ... که این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان
یادم دادکه ... که وقتی با کسی روبرو می شویم انتظار لبخندی جدی از سوی ما را دارد
یادم دادکه ... که فرصتها هیچ گاه از بین نمی روند، بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد
یادم دادکه... که لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن، نگاه را وسعت داد
یادم دادکه ... که نمی توانم احساسم را انتخاب کنم، اما می توانم نحوه برخورد با آنرا انتخاب کنم
یادم دادکه ... که همه می خواهند روی قله کوه زندگی کنند، اما تمام شادی ها و پیشرفتها وقتی رخ می دهد که در حال بالا رفتن از کوه هستید.

واسه اون که بچه دوست داشت
تاتا