روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

سلام ای ...!!!

امشب شب عاشوراست  

از بچگی عاشق اسم حسین  بودم  

میدونم ... 

  

 

اما شاید من هم بخشیده شدم آخه همه دوستان وآشنایان و....حتی کسبه محل هم یاد گرفتند جای کمک کردن واسم دعا کنند. (حتی اونایی که یه روز ادعای داشتن فکر برتر  و ... داشتند.دستشون درد نکنه )

  

من و این همه دعا پشت سرم  

فکرشو کن ... 

 

دیگه حرفی ندارم ... 

 

تاتا

عاشقت شدم آی گل بهار

 

 

سلام   

 

تو اولین ساعت از اولین روز هفته  

 

به تو  

 

 

به تو دوست من 

 

 

هفته خوبی داشته باشی  

  

همراه با عشق  و یه گل بهاری !!! 

 

تاتا

کاشکی یکی بود ...

   

 

 تقصیر من یا تو نیست  

 

این روزا همه بجای کمک نگاه می کنند و نهایتا آرزوی ... می کنند شما چطور!

 

کاشکی یکی بود   که بیشتر  از نگاه ... یاد گرفته بود  

   

 تاتا