روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

بیاد ۲۶ بهمن ۸۷

تنده!!! اگه جنبه داری بخونش 

 

بعد از ۳ سال باز همون مورد تکرار شد 

سلام دوستان خوب من

الان چند روزه دلم می خواد بنویسم آخه خیلی ها میگند که با نوشتن دل ها آروم میشند.

امروز شنبه 26/11/87 مصادف شده با 14 فوریه 2009 که روز عشق یا عشاق یا ولنتاین یا ... هراسمی که دوست داشتی بزار روش . خیلی مهم نیست .واسه این با این موضوع شروع کردم چون همین موضوع باعث شد که یکم با شما دردل کنم .

چند روز پیش یکی ازم پرسید ولنتاین نزدیکه گفتم آره گفت چی می خوای بخری گفتم واسه کی گفت معشوقت (یه اسم دیگه بکار برد اما همین معنی رو می داد)گفتم نمی دونم , ...  گفت گفتم گفت گفتم گفت... خیلی باهم بحث کردیم یعنی از اولش بحث داشتیم با همدیگه آخه جالب بود می گفت 17 فوریه ولنتاینه   نه 14 بعدش هم  ...

الان هم که بازار عروسک و... داغ شده

آخرش زدم به سیم آخر

بهش گفتم آخه ... تو اصلا می دونی ولنتاین یعنی چی . گفت روز عاشقاست گفتم نه جیگر من منظورم اینه میدونی چی شده که این روز رو گرامی میدارند میگند روز عاشق ها ... نگام کرد و گفت نه

من مطمئنم 99 % اونایی که تو این روز فقط دنبال کادو خریدن و ... هستند اصلا نمی دونند جریان چیه

فقط یاد گرفتند sms واسه تبریک بفرستند کادو بخرند ... من کلیاتش رو می گم تو ویکی پدیا هست حتما بخونش

ولنتاین اسم یه کشیش بوده که بخاطر این که تو زمانی که پاشاه ازدواج رو برای سربازها ممنوع کرده بوده ازدواج  سربازهارو  با معشوقشون رسمی می کرده , اعدام میشه .همین! (هیچ سندی هم  مبنی بر این واقعه نیست )

در حالت کلی هم هدیه های مخصوص این روز شکلات و کارت نوشتست  نه تدی خرس قرمز و ...

جالب اینه یکی بخاطر یه هدفی مرده بعد چند صد سال بعد ما که اصلا نمی دونم کی بود چی بود چجوری شد بخاطرش شادی میکنیم

جالب تر اینه میگند ولنتاین مبارک یا روز ولنتاین مبارک میدونی مسخرگی موضوع کجا معلوم میشه

یه مقایسه کن با چیزی که دربارش حداقل یه چیزایی شنیدی

مثل اینکه بگی امام حسینت مبارک یا عاشورا مبارک , البته ما کم نداریم از این موضوع ها

همین عاشورا , 10 روز اول که امام زندست تو سرو کله خودشون با چوب و چماق و قمه و... می زنند که 4 تا دختر و زن ببینند (البته عده کمی واقعا گریه و... می کنند) بعدش از فردای عاشورا ظبط روشن زید بغل تو جاده چالوس لایی می کشند...

ما ایرانی ها مخصوصا جوون ها یا الان نوجوون ها هم, همه احمق بار اومدیم .(بی تعارف می گم)

سعی کن واسه شادی ,شادبودن ,شاد کردن کسی دنبال بهونه نباشی .هیچ چیزی رو هم بدون اینکه بدونی الکی واسه خودت مهم نکن.

حرف زیاد دارم اما فعلا وقت ندارم

ادامه دارد...