روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

غروب پاییزه دلم غم انگیزه

سلام

پاییز هم غروب کرد نوبت زمستون شد بیاد .امیدوارم زندگیتونو  slug  نگذرونید .شب یلدا رو به همتون تبریک می گم.

شب یلدا

یه خواهش:

وقتی خرید شب یلداتو با زوق شب نشینی با خانوادت انجام دادی به اطرافت خوب نگاه کن تا نگاه  حسرت آمیز بچه یا ... دنبال خریدت نباشه .اگه خوب نگاه کنی می فهمی منظورمو :

سرخی انار وهندونه شب یلدا علتش سرخی خورشید  بودهو منظورش تولده .اما بجای اینکه درباره سرخ بودن و قیمت انار وهندونه با میوه فروش دعوا کنی ببین سرخی های دیگه ای هم هست که می تونه باعث یه تولد بشه این دفه درون تو.لذت خوردن انار وهندونه سرخ چند ساعته اما بردن سرخی از لپ یه بچه هر چی باشه بیشتر از چند ساعته.

به قول ??? لذت خوردن دفع شدنیه اما ...

وقتی میوه وآجیل  میخری داری میری خونه و کنار خانوادت شاد باشی , تو راه خونه چشماتو نبند .باز کن و ببین خیلی ها توی سرمای شدیدی که این چند روزه تهرانو گرفته (بچه های ترازودار کنار خیابون یا پیرزن کبریت فروش ...) از شدت سرما :

لپ هاشون مثل اناری که تو خریدی سرخ شده و پوست صورتشون مثل هندونه پوست نازکی که تو خریدی نازک  شده  و دست هاشون ...

 از قدیم می گند اینجور نمی مونه .پس اگه تو مسیرت یکی دوتا انار از دستت جلوی اونا افتاد خم نشو که بر داری

اگه یکم از آجیلت رو زمین ریخت با پات لهشون نکن شاید کسی دلشو به اونا خوش کرده باشه

یلدا 

کلام آخر:

 آرزومند آرزوهاتم

 I  miss you, more & more each day

سلام عزیزم

سلام عزیزم

گفتم برایت بنویسم تا نگران نباشی

می گویند بیماری ام را تشخیص داده اند.

عزیزم، می دانی

من خیلی عاشقم

عاشق سنگ و کلوخ بی جهت کنار جاده ها

عاشق جسد ظریف بچه ای که در زیر باران به خاک می سپرند

عاشق گاوهایی که در ماه های قحطی زده، شیِر خشک می دهند

عاشق کاغذ دیواری پاره و چرب آشپزخانه های قدیم

عاشق پتویی که بوی همخوابگی زنی را می دهد با ارواح

عاشق حقیقت های کوتاه مدت و پر ابهام

عاشق پرواز خیالی قهرمانی که سقوط خواهد کرد

و

عاشق تو.

عزیزم، می دانی

من خیلی وفادارم

وفادار به جاذبه ی چاه هایی که دیگران کنده اند و در آن ها ته نشین شده ام

وفادار به دروغ هایی که خجالت می کشند راست بگویند

وفادار به قطب نماهای معیوبی که به گمراهه ها اشاره می کنند

وفادار به ساعت های فراموشکاری که زمان را به تأخیر می اندازند

وفادار به کازانواها، دون ژوان ها، سوپرمن ها،

و مردهای دیگری که اسمشان همه یکی بوده است

و

وفادار به تو.

عزیزم، می دانی

دکترم می گوید خنجرهای زیادی در پشتم دیده است

پیشرفت پزشکی را شکر می گویم

و از ماشین های اکس ری و سی تی اسکن و ام آر آی هم

سپاسگزارم

کاش می دانستی

سال هاست که از درد زخمهایم

طاقباز نخوابیده ام.

عزیزم، می دانی

گفتم برایت بنویسم تا نگران نباشی

می گویند بیماری ام را تشخیص داده اند

و آخرین راه علاج من، نفس کشیدن است

تنها اگر دست ها ی مهربان تو

که زندانبا ن سمج گلوگاهم بوده اند،

می فهمیدند.

گفتم برایت بنویسم تا نگران نباشی...

کلام آخر:

بیا دنیا رو از زاویه دیگه ای ببینیم شاید روی بهتری به ما نشون داد:

 

 

 

زاویه مناسب

راستی اینم یه پاورپوینت خیلی خوب درباره همین موضوع:

لینک پاورپوینت راه و روش

***** منو ببخش *****

سالروز فوت هنرمند دوست داشتنی مرحوم ناصر عبداللهی رو به همه افرادی که حداقل یکبار به آهنگ هاش گوش دادند تسلیت می گم

دل من یه روز به دریا زدو رفت

پشت پا به رسم دنیا زدو رفت

 

خدا بیامرزدت

ازم نخواه با تو بمونم تو هیچی از من نمی دونی

اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمی مونی 

خدایش بیامرزدش

تاتا