روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

سلام ای ...!!!

امشب شب عاشوراست  

از بچگی عاشق اسم حسین  بودم  

میدونم ... 

  

 

اما شاید من هم بخشیده شدم آخه همه دوستان وآشنایان و....حتی کسبه محل هم یاد گرفتند جای کمک کردن واسم دعا کنند. (حتی اونایی که یه روز ادعای داشتن فکر برتر  و ... داشتند.دستشون درد نکنه )

  

من و این همه دعا پشت سرم  

فکرشو کن ... 

 

دیگه حرفی ندارم ... 

 

تاتا

نظرات 13 + ارسال نظر
افسانه جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام خوبی؟؟؟؟؟
ببخش اگه دیر اومدم آخه این روزا خیلی گرفتارم ولی دلم برات تنگ شده بود
چی شده که دیگه خبری ازمون نمیگیری؟؟؟؟؟
خیلی زیبا بود
(منو به خاطر داری؟)گمون نکنم

فعلآ

[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ

آپ نمی کنی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

آپ کن دیگه خجالت بکش!

[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

حتما یکی باید بهت بگه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ

تو خجالت نمیکشی انقد غدی؟!!

[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ

باید از خودت به خاطر این غرور مسخره ات شرمنده باشی...

[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ

شایدم میترسی؟!!! آره همینه تو ترسویی!!
ترسووووووووووووووووووو

سهراب سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ http://prepay.ir/?referid=3231

سلام دوست من.

اگر از Oxin خسته شدید یا به دنبال یک جای معتبر برای کسب درآمد در قبال نمایش تبلیغ می گردی ، این یکی رو هم امتحان کن.

امتحانش ضرری نداره.

عماد چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://bhb.blogfa.com


با سلام.خسته نباشید. وبلاگ قشنگی داشتی.
در ضمن اگر دوست داشتی بازدید وبلاگت یا کلیک روی تبلیغاتت زیاد بشه حتما یه سری به وبلاگ من بزن.پشیمون نمیشی.
نترس لینکباکس نیست ..... به دردت می خوره.
این آدرس سایت http://bhb.blogfa.com

اینم یاهو ای دیم yahoo id :::: gold.0511

منتظرم. موفق باشی. یا علی

Reyshop چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.reyshop.ir

سلام
بـزرگتـریـــن و جــامـع تـریــن فـروشــگاه ایـنتــرنتــی ایــران
بـا بـیش از 1000 عنـوان از محصـولات بـرتـر و مختـلف
 همراه با گارانتی تعویض و ارائه بهترین کیفیت
از فروشگاه اینترنتی ما دیدن فرمائید

http://www.Reyshop.ir
http://www.Reyshop.com

آزاده سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ

روزی تصمیم گرفتم که دیگر همه چیز را رها کنم. شغلم را،

دوستانم را، مذهبم را و خلاصه تمام وابستگی های زندگی ام

را !

به جنگلی رفتم تا برای آخرین بار با خداوند صحبت کنم و اگر

نتوانستم دلیلی برای ادامه ی زندگیم بیابم به آن نیز خاتمه

دهم !

به خدا گفتم: آیا می توانی دلیلی برای ادامه این زندگی برایم

بیاوری ؟ و جواب او مرا شگفت زده کرد.


او گفت: آیا سرخس و بامبو را می بینی ؟


پاسخ دادم : بلی.

خداوند فرمود: هنگامیکه درخت بامبو و سرخس را آفریدم، به

خوبی از آنها مراقبت نمودم. به آنها نور و آب و غذای کافی

دادم. دیر زمانی نپایید که سرخس سر از خاک برآورد و تمام

زمین را فرا گرفت اما از بامبو خبری نبود. من از او قطع امید

نکردم. در دومین سال سرخس ها بیشتر رشد کردند و زیبایی

خیره کننده ای به زمین بخشیدند اما همچنان از بامبوها خبری

نبود. من بامبوها را رها نکردم.


در سالهای سوم و چهارم نیز بامبوها رشد نکردند. اما من از آنها

قطع امید نکردم.

در سال پنجم جوانه کوچکی از بامبو نمایان شد. در مقایسه با

سرخس بسیار کوچک و کوتاه بود اما با گذشت 6 ماه ارتفاع آن

به بیش از 100 فوت رسید.


5 سال طول کشیده بود تا ریشه های بامبو به اندازه کافی قوی

شوند. ریشه هایی که بامبو را قوی می ساختند و آنچه را برای

زندگی بدان نیاز داشت را فراهم می کردند.


خداوند در ادامه فرمود: آیا می دانی در تمام این سالها که تو

درگیر مبارزه با سختیها و مشکلات خودت بودی در حقیقت

ریشه هایت را مستحکم می ساختی ؟ من در تمامی این مدت

تو را رها نکردم همانگونه که بامبوها را رها نکردم.


هرگز خودت را با دیگران مقایسه نکن. بامبو و سرخس دو گیاه

متفاوتند اما هر کدام به نوبه خود به زیبایی جنگل کمک می

کنند. زمان تو نیز فرا خواهد رسید تو نیز رشد می کنی و قد

می کشی !


از او پرسیدم : من چقدر قد می کشم.


در پاسخ از من پرسید: بامبو چقدر رشد می کند؟


جواب دادم : هر چقدر که بتواند.


گفت: تو نیز باید رشد کنی و قد بکشی. هر اندازه که بتوانی.


ولی به یاد داشته باش که من هرگز تو را رها نخواهم کرد. و در

هر زمان پشتیبان تو خواهم بود !


پس هرگز نا امید نشو !


آنچه امروز یک درخت را تنومند، سایه گستر و پر ثمر ساخته

است، ریشه دواندن دیروز بذر آن در تاریکی های خاک بوده

است. در هنگامه ی رنج های بزرگ، ملال های طاقت فرسا،

شکست ها و مصیبت های خورد کننده، فرصتهای بزرگی برای

تغییر، گام نهادن به جلو و تصوری برای خلق آینده ایجاد می

شود. ماموریت شما در زندگی بی مشکل زیستن نیست، بلکه

با انگیزه زیستن و امیدوار زیستن است ...

پس زندگی را باور کن همانگونه که هست، با همه دردها

و رنجهایش، با همه شادیها و غمهایش، با همه ملال ها

و دلفریبی هایش، باهمه شکستها و پیروزی هایش و با همه

خاطرات تلخی ها و شیرینی هایش، و زندگی را دوست بدار و

به سرنوشت امیدوار باش، هر روز را با امید و ایمان به خدا و

فردایی بهتر به شب برسان، اینگونه باش تا زندگی برایت سهل

تر و زیبا تر شود، یقین داشته باش که از دید خداوند پنهان

نخواهی ماند و همواره از مراقبت و همراهی او نیز بی بهره

نخواهی ماند ...

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

آزاده شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ

نمی خوای هیچی بنویسی؟منتظرتم ها ... :-((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد