روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

واسه اونکه دنیاش از این دنیا بیشتر می ارزه

نه سایه ای بر خاک

نه ردی در آسمان.

راز ها ناگفتنی اند:

خواب آن پرنده ی )شاید هم فرشته (یک بال بوده ام

که تنها

در آب

پرواز می کند.

 واسه اونکه حرف هاش یه دنیا می ارزه

 تاتا

نظرات 10 + ارسال نظر
روژان چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ

کنار پنجره می نشینم و بازش می کنم و می خواهم از تو
تا بیائی
هر چه منتظر می مانم تا .......... خبری از تو نمی شود
دستهایم را روبروی صورت می گیرم و دعا می کنم
تا دو دقیقه
تا دو ساعت
تا دو روز ...............
تا دو هفته ، دو ماه ، دو سال
****
می دانم که هیچوقت نمی آئی
...
...
...
...
...
برای اینکه دارم احساس می کنم
که از همان دقیقه اول
تا همیشه
کنارم بوده ای

*** چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ

به تو فکر می کنم ، به تو و تمام خوبیهایت ، به تو و بودن تو ...
انگار کسی صدایم زد ، پشت سرم را نگاه کردم ، باز تو را دیدم ...
میان آن عظمت ِسپید پوش ِ پنجره ِ پشت ِ سر ...
تو از لابلای غم هایم صدایم زدی و مثل همیشه مرا با یک لبخند در آغوش کشیدی ...
با تو هستم با تو ...

آزاده چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

پشـت به هر چـه دور و دیـــر
در معـبد سکوت
شمعی روشن می کنم ،
ذکر باران می گویـم
و نـذر چند قـدم زیر نور ماه می کنـم
شاید باور کنـم
که دیگر حرفهایم برایت هیچ رنگی ندارند

فرشته جهنمی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

از نردبان این شب میروم بالا .
میروم تا گونه ی الماس گون مهتاب .
در امتداد شب که دستهایم بوی نور میگیرند
میتـوانـم شــر یـان خون را در رگـهـایـم مــرور کنــــم
و جدا کنم همه ی بدی هایم را و بسپرمشان به باد .
شب موجود غریبی است , یکدست است و پاک
امــا خودش هم خوب میـــدانــد که مـــن
تا سپیده نفسی ف ا ص ل ه دارم .
نفسی از جنس اشتیاق
و همرنگ تو!

فرشته جهنمی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ

فرشته جهنمی مرد...برو براش فاتحه بخون به حرمت دوستی

پر از خاطرات ترک خورده ایم پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://hura_0.persianblog.ir

سلام

بزرگواری شما نه بر من و نه بر هیچکس دیگه ای پوشیده نیست . سر قولم هستم و تا پنجشنبه تمام نشده ! حتما مینویسم . شما چرا به آن یکی وبلاگ هم سرکی نمیکشید .

بارها برایتان آدرسش را گذاشته ام یک بار دیگر هم اینجا میگذارم .

http://hura.blogfa.com

دلنوشته اتان را میخوانم ...

تو را میسپارم به مینای مهتاب پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ http://hura.blogfa.com

و سلامی دوباره

اینطور که مینویسید ذهنتان تا معراج میرود آرش جان
قلمتان ستودنی است
و حرمتدار !

منت سرانگشتانتان را هم داریم .

هر چند سرمان شلوغ هم باشد شما هم در همان دل مشغولیاتمان هستید .

باور کنید .

پر از خاطرات ترک خورده ایم پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://hura_0.persianblog.ir

مهربانی و احترام:

مهربانی با یکدیگر، احترام گذاشتن به دیگران و همه موجودات دیگر نشانه عشق و احترام به خودمان است، نشانه وجودی سرشار از محبت و عشق می‌باشد.

در فرهنگ ما مهربانی و سپاسگزاری از دیگران، سپاسگزاری از خداوند قلمداد شده است.

مهربانی با دیگران تاثیر خوب و مثبت بر خودمان دارد و ما را لبریز از عشق و نشاط میکند دیگران نیز با ما مهربانتر میشوند و این عشق روز افزون شده و تمام جوانب زندگی ما را در احساس زیبای عشق و محبت فرو میبرد و راه موفقیت را برای ما کوتاهتر و هموارتر میسازد.

پس بیایید با خود، دیگران و همه موجودات مهربان باشیم و با عشق و احترام برخورد کنیم.« در قلب شما آنقدر محبت هست که می‌توانید به کمک آن تمام سیاره را شفا ببخشید.»

لطفا تبسم کنید [لبخند]

نگاه مست جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.termename.blogfa.com

سپیدار که می زند سیاه مشق هایم سپید می زند
و من سالهاست که به انتظار طلوع سپیدار همسایه نشسته ام

پر از خاطرات ترک خورده ایم یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ http://hura_0.persianblog.ir

سلام

میگویند همه جا کربلا و هر روز عاشوراست.

من میگویم اگر این را یادمان رفته بوده ! حالا شروع کنیم ، تمرینی از نو، روزهای تمرین دارد شروع میشود . حرفهای بسیار دارد کربلا و عاشورا .
خودت میدانی کدامهاست ، همه اش را میدانی !

صبر بر مصائب درس اول !

و صبر یعنی " نق نزدن" این را در پستهای قبلی ام نوشته بودم . حالا من و تو و همه آغاز میکنیم . بسم الله

یا علی گفتیم و "صبر" آغاز شد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد