روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

از دل تنگم یا از دلمنگم (دل منگم یا دلم نگم)

دل تنگم ، برای کسی که مدتهاست بی آن که باشد ، هر لحظه زندگی اش کرده ام 

 

 

 

   بهم میگی این چشمها چی میگند : 

 

 

 

 

   تاتا

  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ http://fereshteh67-91.blogsky.com/

گاه گم می کنم ... نگاه خود که همچنان ... خیره مانده است به راه ..

نگاه مرا ندیده اید ؟؟؟؟؟ هان ای مردمان ؟؟؟؟؟ نگاه من کجاست ؟؟؟؟

نگاه من به راه کدام آرزوی خام .. مانده است به راه ؟؟

نگاه من به جستجوی کیست ؟؟ به جستجوی چیست ؟

کجا و کی ... گم شد نگاه من .. به دشت آرزو ؟

نگاه مرا ندیده اید ؟؟؟؟

هان ای مردمان ....

نگاه من کجا ست؟

فرشته یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ http://fereshteh67-91.blogsky.com/

در قحطی سلام ها .... سلام

در بیهودگی پیام ها .... سلام

در میان هیاهوی زندگی ..

در بین این همه بی مرام ها

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد