روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

شوت اول

خوب اومدم 

نمی دونم بعد از این همه وقت باید با چه پستی شروع کنم  

اما سعی می کنم خوب باشه 

اول از همه باید بگم که کلا روزگار کثیفی شده دروغ به همه جاها رسیده البته بود هر چی بهش بیشتر فکر میکنم نکته های جدیدی ازش پیدا میکنم 

بعضی وقت ها به این همه دروغ می خندم  

بعضی وقت ها هم  

از بالا که به قضیه نگاه بکنید می بینید که چقدر حقیریم که واسه ... این همه در تکاپویم که ... 

خلاصه بگذریم 

به این عکس خوب نگاه کنید 

 

نظرت چیه؟ 

 

نگاه این مجسمه چیو یادت می اره ؟ 

هر چی به ذهنت رسید واسم بگو     تا ببینی چقدر تفاوت ها که نادیده  گرفته می شند 

ادمه خوبی بنظر نمی رسه از اینجوری خاک کردنش هم حتی یک ذره هم دلت نمیگیره  

 

یاده این جمله افتادم 

 

من

مرگ را دیدم

در میان درختان عریان ،

چون فقدانی.

نمی توانستم باورش کنم.

دشوار است آیا

تصور یک صورت یا دهان

برای یک روح ؟

 

 

تو چی داری واسه گفتن؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ziba سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

سلام

امیدوارم برقرار باشی
داشتم سرک میکشیدم تو وبلاگای به روز که اسم وبتو دیدم
کاملا موافقم روزگار غریبیست

در مورد این عکس باید بگم حسی رو نشون میده که حاکی از تنفره یه قدرت عجیب که میخواد سعی کنه بلندشه و از حق خودش دفاع کنه اما
نمیتونه

این برداشت من بود


جمله یش ما هم میتونه ربط داشته باشه ولی نظرا متفاوته

site01 سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://site01.net.tc

۳۲۱۰۸۴۱۸۶گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://site01.net.tc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد