روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

خداحافظ , همین حالا,همین حالا خداحافظ

سلام مخاطب   

 

زندگی هدف نیست،چرا که معنای هدف تنزل دادن امور به سطح وسایلی برای رسیدن به چیزهایی است و برای رسیدن به هدف همیشه باید قربانی داد و هر آنچه که دارید باید به پای هدف‌های آینده ریخت. 

مخاطب منظورم تویی که الان داری این متن رو می خونی نیست .  

اون خودش می دونه کیه  

نه واسه خودش یا دیگران  

واسه من   

 حالا برو نه بخاطر من یا دیگران 

بخاطر خودت

خداحافظ ، تو ای بانوی شب های غزل خوانی 

                                        خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی 

خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم 

                                        خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!  

  

 

 

 

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم 

 

                                         خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ق.ظ

بوسه بر تیغ تیزت !

کاری بکن

این واژگان نخراشیده فروخورده

حنجره ام را دریده اند

می ترسم !

از کفتارهایی که بوی خون شنیده اند

بی جرعه آب نیز خون من حلال شده است ...

آزاده یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ

تـــمــام حــرفـــهــا دروغ اســت !!!



مـن ...

دروغ است

تـــو ...

دروغ است

حـتـی ...


این که کــلاغ ها آخر قصه به خانه نمی رسند


دروغ است



چشم هایت را که ببندی وباز کنی


من به خانه رسیده ام ...


آزاده دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ

حتی به بخشی از مساحت ذهنی ات هم وارد نشدم؟

کاش بودم در محیط دلت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد