روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

غم تلخ غروب

دوردستها کسی را می شناسم که قلبی به
وسعت دریا دارد .....
چشمهایش امتدادی از غمگین ترین غروب خورشید ...
زندگیش و تبسم لبانش گلچینی از غنچه های نو شکفته ی
بهاری است ...
دستهایش به اندازه تمام کهکشانها جای دارد ...
و قدمهایش در ابتدای زندگیست...
او را و نگاههای عاشقانه اش را می شناسم ...
نگاههایی مملو از یاس محبت او را می شناسم
او را که وجودش سرشار از آبی بی کران است ...
او را که همراه نسیم صبا می وزد  آری او را می شناسم...
در دوردستهاست ولی در دور دستی که همین نزدیکی
هاست ...
خانه اش پر از سادگی و صفا ...
کلبه ی بی ریا و محقر او را می شناسم ...
او نیمه پنهان و روح گمشده من است ...
آسمان خانه اش همیشه آبی باد او را می شناسم....  

 

 

نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم

 پرسید : به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم به خاطر تو... گفتم به خاطر هیچ کس پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست داد بزنم به خاطر دل تو... گفتم بخاطر هیچ چیز پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک توی چشماش جمع شده بود گفت:بخاطر کسی که بخاطر هیچ چیز زندست .

تاتا

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ق.ظ http://oo.blogsky.com

:)

رز آبی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ق.ظ http://roze-abi.persianblog.ir

سلام

چیزی جز سکوت برا گفتن ندارم ...

افزایش چشم گیر آمار بازدید وبلاگ شم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ق.ظ http://justpersian.net/linkbox/68

سلام وبلاگت خیلی جالبه

دوست آمار بازدید وبلاگت چند برابر بشه فقط با قرار دادن لینک باکس رنگارنگ تو وبلاگ و با ارسال لینک به ابن لینک باکس رنگارنگ می تونی این کار را بکنی حالا امتحان کن امتحانش که مجانیه

خود دانی از ما گفتن بود به قول یک ضرب المثل معروف کع می گه سنگ مفت گنجشک مفت به زودی این لینک باکس می خواد یه سیستمی را معرفی کنه که به دون پرداخت هیچ پولی تمام وبلاگ نویسان و یا دارندگان سایت می تونند توش تبلیغات کنن حتی ۵۰۰۰ تومان هم جایزه برای ثبت نام میده

و اگه کالایی هم داری که می خوای بفروشی می تونی تو این سایت تبلیغات کنی و با هر قیمتی که خواستی خیلی راحت بفروشیش

بازم خود دانی از ما گفتن بود سنگ مفت گنجشک هم مفت

بازم می گم امتحانش مجانیه خداحافظ

آزاده شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ

هرچند
چسبیده ای به بال ثانیه ها
ولی
در سرزمین تو
حوالی رنج هایمان
حکم شتاب
نقض می شود
و تاول غمم
زیر خنده هات
خواب می رود:-*
.....
هرچند
چسبیده ایم به قیر حادثه ها
ولی
در سرزمین من
قانون جاذبه
تابع چشم های توست
وقتی طلوع می کنند
مثل قاصدک
عروج می کنم
توی چشم هایت،
به سرزمین خضر،
به چشمه ی حیات
......
آرام جان من
در سرزمین ما
رنگین کمان عشق
مرز مشترک است
و فاصله ها
توی رنگ هایش
گم می شوند...


آزاده شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ

گاه تند و گاهی کند،
این روزها
ضربان احساسم
گیج می زند...
همین دیشب
نیلوفر سمجی را
که از دهانم واژه می مکید
خفه کردم
پشت در ،
عاطفه ء بی حیایی را
بوسیدم و
به خدا سپردم
داشتم با خاطره ای زشت
می خوابیدم
که تو بر بی قراری ام
مرهم مهربانیت را گذاشتی و
دلم باز بیتاب عشقت شد...

آزاده شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ

گاهی که قلبم
خمیازه می کشد
خود واقعی ام را می بینم
که بر دوش
بلندترین درخت نقاشی ام
نشسته ام و
کاشکی هایم را
به انگشت ابهام ستاره ها
گره می زنم...
کاشکی ها ، هنوز
جیغ می کشند و
ستاره ها را
بدخواب می کنند...
فرشته ای آسمانی،
در گلوی قلبم
گیر کرده...

پویا روحی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما
۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

هما شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااای!!
سیاوووووووش ترکوندی.....

آزاده یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

نیم شبی
میان سجاده و مهتاب
در نیل ِ گونه ات
رها می کنم
قنداق شعرم را
آرام جانم
قنوتی بگیر و
پیام برم را
دریاب
رسالتش
ارچه ناتمام ،
هزار بوسه
به دست های توست

آزاده سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

شبحی گمشده
در گورستان قدیمی ذهنم
خواب شبانه ام را آشفته میکند
و همچنان در پی شبهای آرامشم
بر نگاههای آرام چشمانت چنگ میزنم
تا شاید با آرامش چشمانت
از خطوط درهم شکسته ذهنم
برای این شبح
زندانی بسازم
تا آرامش گورستان را
به خوابهای شبانه ام هدیه کنم

مینو شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ب.ظ http://zhiivaar.blogsky.com

زیبا بود، ساده و صمیمی
حالا واقعا اینقدر صدات خوبه؟
از آشنایی باهات خوشحالم
بیشتر سر میزنم

افسانه جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام
شاید راست بگی که حرفامون مثل همه
ولی خواهشا بگو موضوع این فیم چیه؟؟؟؟

قاصدک حرف دلم را تو فقط می دانی نامه عاشقیم را تو فقط می خوانی، قاصدک هیچ کس با من نیست همه رفتند تو چرا می مانی ؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد