روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

خسرو هم رفت ... خداحافظ...

به نام او به یاد او برای او

تا که بودیم نبودیم کسی          کشت ما را غم بی همنفسی

حال که رفتیم همگی یار شدند     مونس و یاور و غمخوار شدند

قدر آیینه بدانید تا که هست     نه در آن وقت که افتاد و شکست

.......

خسرو شکیبایی پس از سال‌ها نقش‌آفرینی در سینمای ایران،

  جمعه، 28 تیر، در سن 64سالگی بر اثر سکته‌ی قلبی

در بیمارستان پارسیان از دنیا رفت.‌

خداحافظ

خدایش بیامرزتش

تاتا

نظرات 5 + ارسال نظر
آزاده شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام...
خدا بیامرزدش:-((

آزاده شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ

جدا ۶۴ سالش بود؟!
باورم نمی شه!!
چقدر خوب مونده بود

آزاده شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ

صداش خیلی دلنشین بود...
گرمای خاصی داشت...
دیشب وقتی صداش رو پخش کردن حس غریبی بهم دست داد...
روزگار غریبیه... :-((

آزاده شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ق.ظ

http://fa.wikipedia.org/wiki/خسرو_شکیبایی

محمد سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ق.ظ http://yek-rishe-do-zamin.blogsky.com/

چقدر وبلاگت شبیه منه از نظر موضوئی . البته این قالب اولین قالبیه که من انداختم ولی ۲ سال هست که عوضش کردم .
به من سر بزن چون اگه نیای هم من ناراحت میشم هم تو پشیمون
موفق باشی . راشتی از پستی هم که برای استاد گذاشتی ممنونم . نیمی از خاطرات من هم با او رفت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد