روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

جوونیم رفت و ... رفته دیگه...


شبی پرسیدمش با بی قراری


                                   به غیر از من کسی را دوست داری


دو چشمش از خجالت بر زمین دوخت


                                   میان گریه هایش گفت آری

منم قهر کردم باهاش

همین!

تاتا

نظرات 8 + ارسال نظر
رها دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ http://lamakan.blogsky.com

سلام
چه غم انگیز بود...دلتنگ بودم دلتنگ ترم کرد

آزاده سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ

حیف که اولین نفر نبودم:-((
میان گریه هایش گفت:آری...
حیف...کاش فقط تورو دوست داشت اون کسی که تو دوستش داری...

آزاده سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ق.ظ

سند باد قصه های هزار و یک شب

بند از پا

رها کرده

درست مثل پروانه ای

خیابان پریدن دارد

***

چقدر برای گم شدن

توان رفتن هست

تا به نقطه آخر

برای شروع دیگر

گریزی شاید باشد از شن و باد و افسانه

به سرزمینی دیگر

***
درد فراق نمی گذارد

آرام تر بخوابم

تا بگویم

به نوشتن شعری دلخوشم

به شنیدن صدائی معتادم

و به مهمانی دل کسی عاشق...

و دفتر خاطره ها را

پیش از اینکه باز کنم

پاره می کنم

***

دفتر خاطراتت را باز کن

نام مرا اگر دیدی

خط بزن

سند باد قصه های هزار و یک شب

در تدارک آخرین شب است:-((

***

مصرع غمگینی از فروغ را هنوز به دوش می کشم

ترجیع بندی همیشگی است

« و این جهان به لانه ماران مانند است»

«همچنانکه ترا می بوسند»

«در ذهن خود طناب دار تو را می بافند»

***

کاشی گلدان را

آب می دهم

تا کاشی کنار پنجره

مرا آب

***

به دنبال گلی هستم و قالب شعری

که مصرع آخرش را

عشق آب می دهد

و بیت اولش

کاشی کوچکی

که ترک برداشته!!!

کمان شعرم را

به آرش می سپارم....

آزاده سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ

«دلم هوای غزل کرده است

هوای زمزمه در یک اتاق دربسته

که رمز هیچ کلیدی

به قفل آن نخورد»!

آزاده سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ق.ظ

نماز آیات بخوان

برای دل مهتابی‌ات

اگر که گرفت...

هما جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ

هرچه هست، جز تقدیری که منش می شناسم، نیست!

هما جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ

دقیقا با کی قهر کردی؟؟ نکن این کارو باهاش. خوب نیست پسر قهر قهرو باشه

پروین یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ق.ظ

وات ایز اور؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد