روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

کاش می فهمیدی (۲) با زیرنویس فارسی برای تقویت زبان انگلیسی

خوب شعر توی عکس چیزی رو یادت نیاورد باشه اینو گوش کن

دنیا این جوریه دیگه: اگه گریه کنی میگن کم آوردی ، اگه بخندی میگن دیوونست ، اگه دل ببندی تنهات میزارن ، اگه عاشق بشی دلتو میشکنن ، با این حال باید لحظه ای را گریست ، دمی را خندید ، ساعتی را دل بست و عمری عاشقانه زیست.

حالا فهمیدی منظورمو ...

اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

اینم آخرین راهنمایی:

هرگاه دفتر محبت را ورق زدی و هرگاه زیر پایت خش خش برگها را احساس کردی هرگاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره ای خاموش دیدی برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو: یادت بخیر

نمی دونم اما مطمئنم بازم ۳ شدو ...

تاتا

نظرات 9 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ

راستـی ! تــو دلتـــنـگ نــمیشوی ؟
همیشه دلواپس توام
با وجود تمام مشکلاتی که دارم
و من می دانم و تو می دانی
باز هم
هنوز دلواپس توام...

آزاده یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ

خیال سبزت همیشه با من است ...
سلام زندگی ...
یه چیزیو می دونی ؟
من خوشبخت ترین دختری هستم که همیشه آرزوشو داشتم ...
من تو رو دارم ...
تو رو دارم ...
تو ...
به همین سادگی !

آزاده یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ


باور نکن تنهاییت را
من در تو پنهانم تو در من
ازمن به من نزدیکتر تو
ازتو به تو نزدیکتر من

باور نکن تنهاییت را
تا یک دلو یک درد داری
تا در عبور از کوچه ی عشق
بر دوش هم سر می گذاری

دل تاب تنهایی ندارد
باور نکن تنهاییت را
هرجای ای دنیا که باشی
من با توئم تنهای تنها

من با توئم هر جا که هستی
حتی اگر با هم نباشیم
حتی اگر یک لحظه یک روز
با هم در این عالم نباشیم

حتی اگر یک لحظه یک روز
با هم در این عالم نباشیم

این خانه را بگذار و بگذر
با من بیا تا کعبه ی دل
باور نکن تنهاییت را
من با توئم منزل به منزل

آزاده یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:50 ب.ظ

نه نمی ذارم ۳ شه...

آزاده سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ

بی بهانه

از تو خواهم شد

آن چنان که

بی بهانه از تو گفتم .

هفت خان

هفت شهر

هفت آسمان را

به سوی تو

با همین پاهای لرزان پیمودم

بی بهانه ...

حالا

یک قدم آخر را

تو بیا

باور کن

آخرین نفسهای من است

حالا تو بیا

ای آخرین نفس .



پروین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ http://lle.blogsky.com

مرسی دوست قدیمی

هما چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام
وقت تحویل پروژه هام رسیده و من سرم حسابی شلوغ
اصلا وقت نمی کنم بیام

هما چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ

دعا کن زود تر تموم شه... تا راحت شم

rrp شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ب.ظ http://rrp.blogfa.com/

سلام
وب خوبی داری
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد