روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

روزگار غریب

خاطرات روزمره زندگی پر پیچ وخم

کاش می فهمیدی!

1) یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه ! اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست



2) رفاقت به معنی حضور در کنار فردی دیگر نیست بلکه به معنی حضور در درون اوست...

 



3) کسی که مامور دفن من هستی به حرف من گوش کن دستم را از تابوت بیرون کن تا همه بفهمند آرزو داشتم و به آن نرسیدم چشمهایم را باز بگذار بفهمند که چشم براه بودم و به آن نرسیدم قالب یخی به شکل صلیب بر مزارم بگذارید تا با اولین طلوع آب شود و به جای عزیزی که دوستش دارم بر سر مزارم گریه کند

دلم نمی خواد واسه این شماره عکسی بزارم ای کاش ای کاش ...

کاشکی قبل از اینکه 3 می شد منظورمو می گرفتی ...




چیه این جوری نگاه می کنی به من نمیاد !!!

تاتا

نظرات 5 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ق.ظ

:-) خوش به حال اونی که دلت براش تنگ شده...

آزاده یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ

واله و شیدا دل من ، بی سر و بی پا دل من

وقت سحر ها دل من ، رفته کجاها دل من

آزاده یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ق.ظ

من میان سبزی نگاهت پرسه می زنم

و نسیم عشق در من موج

....

آزاده یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ

امشب

برای اینکه دو روز بیشتر از من زندگی کنی

یک ساعت از عمرم را

به تو می بخشم

***

فرداشب

برای اینکه دو روز بیشتر از من زندگی کنی

یک ساعت از عمرم را

به تو می بخشم

***

شبهای دیگر هم

برای اینکه دو روز بیشتر از من زندگی کنی

یک ساعت از عمرم را

به تو می بخشم

.

.

آزاده یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ

تختم

کف خیابان است

پایه ندارد

خورشید مسخره ام می کند

***

آسمان دارد به ابر می نشیند

خورشید

پشت ابر قهقهه سر داده

پایم از لحاف ابر

بیرون افتاده

سکسکه آسمان شروع شده

ماه می گرید

***

شروع شرشر باران

تخت خواب خیابان را بستم

به پیاده رو خزیدم و خوابم برد

پیش از سپیده

با لگد عابری

پریدم و دیدم دوباره آسمان به ابر نشسته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد